2012-08-13
 14:00:28

rubrik

Hej och hå !
 
Det gick riktigt bra i skolan ju,
Lowe sket fullkomligt i mig och i morrn får han vara där
själv i två timmar sen tre på onsdag och sen är det dax för riktiga dagar.
Det är kul att se hur roligt dom tycker det är,
Leon är på dagis i dag och har det säkert roligt han med.
Han ska snart hämtas och jag ska iväg och träna,
får se om det blir i kväll eller innan middagen.
Jag skulle behöva köpa nya gympadojjor...
 
Några tips?
Vad ska man ha!
 
<3


Linda

Samma här! Jag behöver också nya. Mina är alldeles slitna. Jag köpte ett par som var för powerwalks/jogging men med fokus för walk. Sen har jag tjocka geléinlägg i. Jag köpte sånna när jag var tyngre förut och nu använder jag det bara för det är skönt så det rekommenderar jag vilken sko du än tar

Svar: bra tips, det kan behövas tung som lätt :)
Jess



PUBLICERAT: 2012-08-13, 14:36:07 | URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Pelle

Ja du , vad ska man ha för skor? Sattas på ett par lätta med bra stötdämpare. Lycka till tjejen!

Svar: ja du pelle :) det blir att sattsa på något smidigt... man vill inte bära på mer än vad man behöver... och TACK:)
Jess


Therese

Vilken skola har han börjat i? :)

Svar: Hacksta blev det...
Jess



PUBLICERAT: 2012-08-14, 12:08:00 | URL: http://Mammathezz.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!