2012-08-16
 12:52:38

Min blogg!

Halloj Bloggiloggen!
 
Sitter och äter lunch, det blev lasange från igår som jag gjorde på nyttigt vis, bara plattorna som var "farliga" , sallad och andra grönsaker till....
 
Det blir mkt snack om träning, mat just nu..
MEEEEEN....!?
Just det: det var ju MIN vardag denna blogg handlar om ;)
Så det lär väl fortsätta i den stilen..
Och det är jätte kul med er tejejer och killar som bloggar och instagrammar,
ni  som tränar och har/håller på att tappa massa i vikt SÅÅÅ DUKTIGA !!
Älskar att ni delar med er  av så mkt bra.
Jag får en spark i baken och blir så motiverad när jag ser er med så fina resultat♥
 
Puss på er
 
Nu ska jag och Mange till Domarutten och "harva" runt i något spår där innan vi hämtar barnen.
Så kul att han ville hänga med :)
 
hej hopp
/Jess


Fia

Självklart ska du skriva om det :) det är ju DIN dagbok och roligt att följa din resa kraam



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!