2012-08-08
 16:43:39

Lunch

Nu får det var nog på slappandet, semestrandet och ätandet.

I morse var jag ute och gich 1,5 timme installerade en ny app för min träning som jag fickordning på efter lite strul Sport Tracker heter den så nu får mina kära Facebook vänner stå ut med lite träningsstatusar

(Men det skiter jag i , dom som stör sig kan ta bort mig som "vän") mohahhaa....

Till lunch tog jag det som fanns hemma , strimlad kycklingfile stekt i olivolja, lök, vitlök, soya, vitpeppar, vatten buljongtärning la det på en hög med sallad och keso till det, gott och nyttigt.

Jag har doch druckit för lite i dag ,

I morgon 07,00 blir det hårdträning på Itrim och nästa vecka öppnar dom sina vanliga tider igen

TJOOHOOOOO som jag längtat.

 

Jag ger inte upp nu!

UPP PÅ BANAN IGEN

Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!