2012-08-13
 18:14:19

Lax

Vi har nyss ätit en god middag efter ett svettigt pass på itrim..
Det var nån som luktade sursvett där i dag att jag hade svårt att koncentrera mig haha fy så jobbigt det är med svettlukt .

Värsta goda middagen i dag salladstäcke lax avokado keso och avokadoröran på:
Kvarg, rom, rödlök , avokado MUMS!

Nu blir det diska!
Oooooooo va roligt;)


Hannah

Men så gott Jessica. Den röran ska jag gegga ihop någon dag. All lycka till dig. Kram

Svar: Tack Hannah det värmer:) ja! testa den, den funkar så bra till mycket, spec fisk ,skaldjur och att toppa små snittar med.. kram
Jess


Freja

Supergott!!!! Fin blogg

Svar: aww tack söta du:)
Jess


Pernilla

Mmm, det såg riktigt gott ut! Jag måste äta avocado och räkor någon dag - det har jag varit sugen på länge, när jag tänker efter :) Men avocado, lax och rom är inte dåligt det heller :)

Svar: Nä det är riktigt gott :) och nyttigt :P
Jess



PUBLICERAT: 2012-08-13, 21:53:46 | URL: http://skinnyjeans.devote.se
Linda

Men åh så gott det där ser ut! Måste testa på



PUBLICERAT: 2012-08-14, 00:36:34 | URL: http://goingsmaller.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!