2012-08-22
 13:23:00

Krymper foten

Halloj!!
 
Det gick så bra i dag, jag har börjat svettas mera tror jag..
kläderna är dyngsura efter ett pass, fast jag tar ju i mera oxå..
så skönt!
Samtalet gick kanon, jag har nått dom mål jag strävade efter under semester och det var att inte gå upp ett kilo och ändå kunna ha semester (leva som jag ska sen) under jämnviktningsfasen och det gick!!!
Jag har inte gått upp något och jag är jätte stolt, kroppen kan ha lätt att lägga på sig om man tappat 18 kilo på kort tid och kört strikt med kost och träning men jag
lyckades och nu börjar viktminskningen igen.
hejja hejja nu kör vi!!!! jag ska ner minst 30 kilo till.... (högst 40) och tar en vecka i taget!
(inte det bästa att starta med  en helg på spa)
Men träningskläder ska packas ner och maten ska skötas..
 
Förresten... kan man få mindre fötter vid stor viktminskning?
jag har fått en stl större för varje barn haha tur vi inte ska ha fler;)
 
puss nu blir vila sen jobb...
 
 
 
 
 
 
 
 


Linda

Åh vad underbart!! Heja dig =D Du är helt fantastik tycker jag.

Yes man kan absolut få mindre fötter. När jag var i tonåren hade jag storlek 37/38. Sen när jag blev sådär tjock (usch) så hade jag hela 39/40! Men nu har jag 38 igen =P



PUBLICERAT: 2012-08-24, 10:03:32 | URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Britt-Inger Grewell

Jomen visst kan väl även fötter krympa - det beror nog på att vätska försvinner i kroppen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!