2012-08-14
 15:12:49

Just nu:


Linda

Åh, sånna där bars är så himla goda! Jag brukar ta nutriletts dark premium chocolate (tål inte gluten så det är massa jag inte kan äta)

Svar: hehe jag kan typ bara äta dom och deras choklad smootie man är "skadad" för att man "BANTAT"(hatar ordet) på nutrilette förr och tvingat i sig det.Vanlig mat ska det vara, och absolut slänga i sig nån sån ibland till mellis ...
jag tar såna frukost och ett mellanmål har lite jobbigt att äta så det är smidigt:)
Det är bara gå dit (irtim) och köpa såna bars om du gillar dom:) och om dom funkar för din gluten.
Jess



PUBLICERAT: 2012-08-14, 22:11:57 | URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Linda

Va? Fungerar de om man tål gluten? Jag trodde det var gluten i dem. Ja usch ordet banta är inte kul. Jag säger aldrig det, jag säger viktminska =) Jag äter bars ibland om jag inte hinner annat eller känner att jag inte orkar greja. Men aldrig till middag utan i sånt fall bara till frukost eller lunch

Svar: haha jag trodde du tålde dom jag åt och en till så det var därför jag skrev att du kunde köpa dom då;) jag har inte kollat vad som är i men är det gluten så ska du ju givetvis inte äta dom ;)
Jess



PUBLICERAT: 2012-08-15, 15:19:46 | URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Anonym

nej, om man inte tål gluten menade jag så klart, haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!