2012-08-08
 22:03:53

Inspiration och pepp

Tack alla vänner och familj som stöttar mig , ni betyder så mkt!

I morse var det tungt, semestern har varit lång, det har varit mycket som lockat och "hindrat" , träningen har blivit svår att hålla, och maten har blivit lite för dålig vissa dagar men jag har varit medveten och hållt mig på "banan" rätt bra och legat på +-0 på vågen.
Jag är nöjd men känner att klivet blivit lite för stort och ett misslyckande skrämmer skiten ur mig!

Vändning!
Jag fick bland annat dessa sms idag
Och adressen till denna tjejs blogg...
TACK MAJA! ❤❤❤
Vilken sporre och min motivation kom tillbaka i ett naffs!
(kika in på hennes blogg, vilken tjej och vilken styrka och motivation)
Jag ska banne mig klara detta nu ska jag nå mina mål och se framåt, blod svett och tårar ska inte hindra mig.

PUSS


Linda

Åh men vad gullig du är! Och vad roligt att få se det här, jag blir verkligen jätteglad och mycket rörd. Så tack! Och tacka Maja!

Vad härligt att höra att din motivation kom tillbaka idag. Jag tror stenhårt på att du kommer greja det här. Jag har lärt mig att om man verkligen bestämmer sig så finns det inget stopp. FÖr mig hjälper det att tänka på vart jag varit och vart jag vill. Jämför jag känslan jag haft för mig själv då jag var som tjockast och hur jag mår nu så skrämmer det mig regält. Jag skulle aldrig våga gå tillbaka till den kropp jag hade innan. Det får mig att våga köra framåt. Jag fotar mig också (som du såg) och mäter mig och det hjälper också eftersom jag kan se skillnaden framför mig lättare så än om jag ser mig själv i spgeln.

Jag vill också avsluta med att säga att av det jag sett på din blogg, av dig så tycker jag du är jätteduktig ocg jag tror absolut du kommer nå ditt mål!

Svar: TACK:) vad kul att du svarade.Det ska jag ska göra...Lyckas.
Nu KÖR VI:) och aldrig mer tillbaka till det gamla utan se framåt..
Jag ska nog börja fota mig mera för jag ser ingen skillnad men har bara tappat 17 kilo ännu...:)

Kram

Jess



PUBLICERAT: 2012-08-09, 00:18:16 | URL: http://goingsmaller.blogg.se
Linda

Men 17 kilo är ju JÄTTEBRA tycker jag. Det är mer än vad många klarar så glöm inte det. Det ÄR svår att gå ned i vikt. Det är ju en vana man har (när man äter så man gå upp i vikt eller är stor) och de är lika svåra som alkoholism, narkomani eller niktonberoende. Ja nu ser vi framåt så mycket vi kan (men kom ihåg att leva också) Jag VET att vi kommer klara det här!

Svar: ja det är jätte bra:) jag e kanon nöjd och jag känner ju på kläderna !ABSOLUT har man ett beroende och ett stort problem med matvanorna som du säger precis som vilket annat beroende som helst. jag skrev nått inlägg om det när jag startade bloggen för 100 år sen.
OCH det ända som kan få en att klara detta vi går igenom är om man har bestämt sig själv till 100% och för mig var det dax nu!

LYCKA TILL<3
Jess



PUBLICERAT: 2012-08-09, 10:14:02 | URL: http://goingsmaller.blogg.se
Linda

Ja just det, jag glömde säga det men det tog nästan 30 kg innan folk verkligen började se skillnad på mig (jag vägde 130 från början!). Ok de kunde nog sett innan men inga reaktioner förrän då. Tyvärr kan det ju ta ett tag innan det syns. På dina foton tycker jag dock det syns på dig! Men hjärnan kommer tyvärr sist. Ta underklädesfoton (du behöver ju inte visa för någon) och ta nya då och då så ser du bäst skillnad. Kram



PUBLICERAT: 2012-08-09, 10:16:07 | URL: http://goingsmaller.blogg.se
Linda

JA men visst så är det. 99% så faller man snart tillbaka. Tack!



PUBLICERAT: 2012-08-10, 18:57:53 | URL: http://goingsmaller.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!