2012-08-29
 13:44:00

hmm

Jag har legat här och läst vikt bloggar istället för att vila..
Det känns bra, jag blir peppad och stöttad samtidigt som jag får smått panik..

Tränar jag för lite ? trots att dom på itrim säger att det räcker... att det är bra...(?)
nu när jag stått stilla en längre tid börjar jag känna dessa panik känslor smyga sig på.
Jag ska banne mej ner i vikt ALDRIG TILLBAKA!!!

Alla tränar så förbannat mkt.. flera pass om dagen och går flera mil..
jag måste nog öka ,
jag har ökat (från mina mål jag satte i början) med dubbla
men nu känns det som jag måste tredubbla allt efter att ha läst hur mkt folk tränar
och det är såna som LYCKATS med många många kilo ...

hmmmm...
både pepp och depp....

Jag får gå en promenad innan jobbet i kväll.. bästa att sova nu!


Linda -50,2 kg

Jag går på Xtravaganza.

Skönt att se att det finns fler som är som "jag". Som har samma problem osv. Helt otroligt hur många som faktiskt kommenterat det inlägget och visat att det finns fler och det uppskattar jag verkligen.

Kram på dig!



PUBLICERAT: 2012-08-29, 14:10:48 | URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Fia

Kom igen Jess! Du är jätte duktig och du håller på att förändra ditt liv med kost och träning . Fokusera inte på siffran nu.. Fokusera på dina vanor innan semestern och följ dom och må bra. Det gick bra och kommer fortsätta gå bra för dej! Deppa inte ihop , sträck på dej och var stolt. I och kör inte för hårt för då orkar du inte i längden och blir ledsen för det. Kramar om

Svar: Fia tack snälla du... jag ska inte deppa ihop:) jag ska bli starkare än nånsin :) TACK!!
Jess


Linda

Du behöver absolut´inte öka, det lovar jag dig! Jag har ju gått ned lite över 50 kg nu och jag har varken gått på gym eller tränat massa pass, flera timmar eller flera mil om dagen. I början, mellan de första 130-117 så simmade jag typ två dagar i veckan, det var allt. Sen efter bebis, då jag startade på 112 så gick jag bara powerwalk. Ca 8 km och det var inte ens varje dag. Ofta, men inte riktigt varje dag. Sedan började jag med crosstrainern. Jag minns inte riktigt när jag startade med den men det var nu i sommar i alla fall. Majoriteten av gångerna tränar jag en timme på den. Men ibland blir det längre. Så du behöver inte oroa dig eller få panik. Träna nu som det passar dig så VET jag att det kommer gå bra :-)

Svar: åh vad skööönt att läsa detta :) tack snälla söta för allt stöd!:)
Jess



PUBLICERAT: 2012-09-01, 01:14:44 | URL: http://goingsmaller.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!