2012-08-29
 12:41:21

Gröna krispiga

Halloj!
 
Skönt att träna på morgonen...
Jag önskar att dom öppnade 7 lite oftare
så man kan åka direkt efter ett nattpass eller kl 8 som i dag...
Då har man det klart och det andra man rör på sej  blir bara bonus.
Nu ska jag äta lite lunch, sen vika tvätt och få in högen i garderoberna!
Jag har blivit knäpp tror jag , är beroende av romansallad i sommar.
vill äta det varje dag , samma sak med avokado... förut var det sparris och rotfrukter..
jag kör i lite perioder ser det ut som.
Nu ska jag tugga i mig dessa gröna blad (och lite annat förståss)
 
BYE!
Ska jobba i natt.. eftermiddagsvila JA TACK..zzz


 
 
 
 


Britt-Inger Grewell

Håller me du - härligt att träna på morgonen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!