2012-08-14
 08:11:46

Godmorgon!

Powerwalk avklarad det blev 6km lite lite mer..
Min app la av mitt i allt... Jag som skulle tävla med mig själv.. Typiskt :(

AAARRRG!!!

Men men SKÖNT VAR DET och jag svettas som en gris!
Nu blir det frukost och lämna Barn.
 
Det enda som e bra med att Manges axel hoppade ur led i sommar är väl att jag kan "lämna hemmet" och träna tider som inte funkar annars, men drygt att hänga hemma bägge två.
Jätte skönt med tidig promenad.

Kram å hej så länge


Pernilla

Åh, störigt när appen/telefonen dör - en riktig stämningsdödare. Bra jobbat i alla fall :)

Svar: hehe ja jäääävligt irriterande , andra ggn nu suuuck!! tack:D
Jess



PUBLICERAT: 2012-08-14, 11:39:59 | URL: http://skinnyjeans.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!