2012-08-21
 08:20:13

Godmorgon!

I dag var det första dagen jag lämnade båda ungarna det tog 15 min s*tan i gatan vad vi cyklade haha!
Tänk sen när det blir snö.. Då kommer det INTE gå på en kvart!

Nu ska jag träffa Christina!
Vi ska ha "morgonmöte" ;)

!


Pernilla

Snö? Ska det snöa i år också? :D Jag fasar för när vintern kommer. Mest för att det är helt omöjligt att gå en promenad i normal takt utan att riskera att ramla :/

Svar: hehe jag hoppas på en vit vinter , vi får införskaffa oss broddar i år ;)
Jess



PUBLICERAT: 2012-08-21, 11:18:07 | URL: http://skinnyjeans.devote.se
Linda

Usch nej, längtar inte tills snön kommer... det tar sån tid då. Blä. Vi får hoppas det blir som förrqa vinter, typ 14 grader varmt och ingen snö



PUBLICERAT: 2012-08-21, 16:11:28 | URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Tess

HOPPAS på mycket snö ,lagom kallt och massa sol! 3 månader sen är det bra :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!