2012-08-15
 14:18:38

Bokat in

I dag bokade jag in samtal och vägning på itrim..
Nu är det +-0 på semestern
Dax att börja tappa vikt igen .
Är så glad att jag inte gått upp..

Ska sikta på rejäl skillnad vid nästa "jämförelse" period..

Instagram kort därför på "svengelska" haha sämst på engelska!!
Jessanjia på instagram vad heter du?


Linda

Vilken skillnad på bilderna! Det syns verkligen att du tappat vikt =) Härligt också att det inte blivit upp nått under semestern. Det är ju ett bra mål att hålla, jag tror det är många som går upp då. Du är riktigt duktig med träningen tycker jag! Jag funderade också på att gå på Itrim förut, men jag tyckte det kostade så mycket. Nu till hösten blir det dansgympa på friskis. Fick ett 10 ggr kort när jag fyllde 30

Svar: tack:) man ser ju inte ett dugg själv , å nu känner man sig som man gjorde innan bara för jag står stilla...Ja mitt mål var att hålla igång och inte gå upp i vikt , samtidigt ha lite"semester" fast sköta sig lixom.
men inte fokusera på att viktminska vecka efter vecka, men nu så!

Ja , jag skre nyss en kommentar om ditt kort!
Jag va inne på friskis i dag skulle kolla lite på olika träningar och kort altenativ..
ett klippkort skulle nog vara bra till en början, jag tränar ju på itrim som kostar as mkt men lite zumba eller nån lättare aerobics skulle vara kul, eller spinning typ...
Måste ta det lite lungt med "hoppandet" vill att knäna ska palla så jag inte blir skadad bara för man är för ivrig och inte tänker på att man väger som en KOLOSS ;)
Jess



PUBLICERAT: 2012-08-15, 13:43:46 | URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Linda

Inte väger du som en koloss inte. Det tycker inte jag i alla fall. Jag vägde 130 och är bara 158 lång så mitt högsta BMI var på 52. Jag såg verkligen ut som en koloss då kan jag säga. Blääää!
Ja men det låter ju som en bra idé! Det är kul med lite gympa/aerobics/dans/zumba. Sa de något om det?

Svar: det är väl samma som mig då mitt bmi var på 46,7 när jag startade... vägde mer än dig men är mkt längre oxå så vi har mkt gemensamt ;);) skönt med nån som "vet" hur det är... Du är och har varit så SJUKT DUKTIG!!!Dom sa inte så mkt och jag var stressad men skulle trycka ett nytt info blad... jag ska gå och kolla igen dom kanske har det stående på nätet har ej kollat.
Jess



PUBLICERAT: 2012-08-15, 15:29:59 | URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Linda

Tack så jättemycket! Du är så himla glad, trevlig och postitiv, det är jätteroligt tycker jag! Mm det kan ju vara en bra idé. Jag ska nog kolla deras sida på nätet också och se lite vad de har för kurser i allmänhet



PUBLICERAT: 2012-08-17, 00:53:01 | URL: http://goingsmaller.blogg.se/
alexandra

men gud vilken skillnad, måste vara skönt å tappa så mkt. grattis

Svar: Awww tack snälla vad kul att du tycker det , jag märker inte så mkt än men det känns självklart lättare.
Jess



PUBLICERAT: 2012-08-20, 21:30:01 | URL: http://mlbloggen.blogg.se
Britt-Inger Grewell

Du e så himla duktig Jessica!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!