2012-04-14
 00:31:04

Start på nytt!

Hej bloggen!

I dag har det hänt mkt .
Jag var hos läkaren och pratade om min hälsa, jag bad om ett recept på fysisk aktivitet..

Senare på eftermiddagen var jag och skrev in mig på ITRIIM, var på konditionstest , privat hälsosamtal och genomgång av mat och tränings schema nu börjat min resa till ett lättare liv, träning och slippa mina problem med kräkningar, halsbränna, sömnsvårigheter , ont lite här och istället bli pigg och orka mera .

Nu är det min tid att äntligen ta hand om mig själv och ge mig det liv jag håller på att förlora pga övervikten.

Nu ska jag FAN lyckas!!!!

Jag behöver allt stöd jag kan få , dom tre första veckorna kommer vara
ETT HELVETE då jag ska köra "rivstarten" som innebär bara äta måltidsersättningar 3 -4 veckor..
Jag vet att det kommer vara tufft och behöver all hjälp jag kan få med ert stöd att kämpa fortsätta ,EJ erbjudas annat än mina måltidsersättningar ,ej bli bjuden på luncher, middagar fika mm och stöttas istället för att säga:
"nu när du har du varit så duktig, du är "värd" en fika stackars dig! "
Det är inte stackars mig !
Det är "stackars mig" om man säger så!

Säg fortsätt nu, kämpa , du fixar detta!!!:)

Jag ska ändra livsstil och har 50 kg att behöva bli av med.

tycker man om mig så visa mig det nu, detta är sista chansen att få nå det jag längtat efter hela mitt liv.
Det blir tufft det kan jag lova, men jag vill så gärna!

Nu ska jag vara 100-200% ärlig mot mig själv i bloggen , är det skit dagar så ska det komma fram och inte "förskönas eller pratas bort som tidigare" utan ut och in med motivation och pepp!

På måndag börjar resan.
Då ska jag även på viktminsknings grupp på kvällen.

Tack mamma å pappa för allt stöd,
nu kör vi!❤❤❤


Puss

*Slut på paus jobbet kallar*

 


Sanna

Åå så starkt skrivet, jag håller på dig Jessica du klarar det ha korta delmål.



Go tjejen


Linnea

Kom igen Jessica, du fixar det!

Stor heja på kram från mig/ Linnea


Petra

Hejja Jess!! Du fixar det!!!

kraaam


Mange

Älskling nu ska vi klara de tillsammans får du de jobbigt och svårt kommer ja vara där och stötta dig men du är stark älskling så de här klarar du. Ja är jätte glad



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!