2012-04-16
 16:31:36

Godmorgon igen eller vad man säger

Jag simmade verkligen i säng efter min jobbnatt!
Stängde av allt som kunde pipa och bara sov och sov som aldrig förr.

Nu värmer jag på mat till barnen samtidigt som jag slevar i mig min tomatsoppa och laddar inför samtal och träning direkt efter.

Puss (det ska gå bra nu)


Fia

Det kommer gå bra nu tjejen, du fixar detta!!! Hoppas alla som stödjer dig säger det, när jag gick ner 30kg betydde det mkt för min motivation och för att inse att jag kan , tänker rätt och ska lyckas. Och för att framförallt inte fuska. Om ingen säger det så tro på DIG JESSICA! För du har bestämt dig:) kram från en som vet hur tufft det är .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!