2012-04-23
 19:50:22

Dag 8

Det har gått galant i dag , inte hungrig inget sug:)
(Jo lite sug på KÖTT och sallad faktist )

OCH MINUS 5 kg från förra måndagen:)
Jag är stolt och ska kämpa på en vecka till... Jag tar en i taget:)


Anneliisan

Fan va kul Jessie!! Härligt att se!

Det är din tur nu, vinden har vänt! (Lite Petter så här på kvällskvisten... :-)

Jag håller alla tummar och tår jag kan :-) Inte för att jag tror att du behöver det, men ändå :-)

Du inspirerar mig till att ta tag i min egen viktkamp igen!

Tack gums! :-) Du kommer lyckas, I know it! :-)

"Polarn från förr"... :-)

/"Heerrrta"... hehe



PUBLICERAT: 2012-04-23, 22:29:36 | URL: http://anneliisan.wordpress.com
Jess

Åååååh tack kära du<3

Tänk vad såna här små meddelande betyder mkt för mig och speciellt nu,jag blir så glad :D och självklart behöver jag alla tummar och tår jag kan få..:)

Som du vet är det svårt , men man måste ju bestämma sig på riktigt, lycka till du med...

Roligt att jag kan inspirera dig till något bra !!



Massa kramar gamle vän 4-ever i mitt <3



PUBLICERAT: 2012-04-23, 23:18:54 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/
Tess

Gud vad duktig du är Jess!

Var stolt över dig själv och ge dig fan på detta nu



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!