2012-04-22
 19:56:37

Dag 7

Tjohoo vad bra det känns jag är så supernöjd att jag klarat en hel vecka.. Nu är det bara tre kvar!!
Två med very low calori diet och en med low calori diet.
Sen åtta v med LCD och ett mål mat!!

Jag kände rädslan ösa över mig när vi var på väg i bilen till mamma och pappa ,

"vanor" som skrämmer tex att man åker dit på middag och fika..
Rädslan av att misslyckas som jag känt tidigare.
När dom andra åt gick jag och la mig å läste lite läxor kände inget "matsug" alls (hade ätit min shake precis innan) och tuggade tuggummi :)

Satt med och drack kaffe när dom fikade , lände inget sug och var motiverad till 1000 :)


JAG KOMMER FIXA DETTA!!
Det är min tid nu :)

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!