2012-04-16
 21:22:50

Dag 1

 

Första dagen har gått bra, jag känner fortfarande rädslan att misslyckas men dom positiva tankarna väger över
JAG SKA LYCKAS!

Första viktmötet gick bra, jag kände att jag var närvarande och stod för den jag är.
Efter mötet gick alla hem, det kändes så bra att just JAG gjorde mitt träningspass och
hälsorådgivarna uppmuntrade och motiverade mig.
Med drinkarna känns det bra, jag har ingen hungerkänsla
(nog pga min gamla gastricbanding operation och "lilla" magsäck)
suget har inte smugit sig på än, jag är lite rädd för kommande dag 2-4
Morgondagen är noggrant planerad och
jag kör ett pass i morgon med för jag måste dit och köpa pulver.
stolt är jag.

Jag ska klara det

Godnatt alla fina

 

 


Mange

Älskling ja är stolt över dig du kommer klara de här


Lille li

Kämpa på tjejen!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!