2012-04-18
 14:30:27

Bra val

Det har gått bra med pluggandet i dag.
Jag fick mycket gjort..

Skulle möta Christina kl ett för lite paus
(kändes lite nervöst att gå till ett fik för vi BRUKAR äta lunch eller dricka latte)
DET GICK BRA, jag kände inget sug inga lukter inget :)
Är så motiverad så!

Jag hade packat ner kläder för träning på eftermiddagen velade om jag skulle träna eller gå hem och ta en rask promenad!
Jag valde INGET!
Det känns bra... Jag måste tänka logiskt!
Tränat och rört på mig massor måndag tisdag , ska jobba i natt och har varit vaken sen 5,30 .
Så jag ska faktiskt vila 1,5 timma och gå lite tidigare och längre till jobbet..

Så natti natti ❤



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!