2012-04-25
 08:37:44

25/4

Godmorgon solen!

Åååh så härligt att det är sol, spec idag när det blir en tuff dag efter en natts jobb!
Jag kom nyss hem från jobbet, sitter och pluggar lite innan skolan som jag ska cykla till vid 10 sen cykla till lab och ta fler prover (var hos läkaren innan jag började på itrim) och fick svar i veckan att jag måste ta lite fler prover.. Lågt järn blandannat..
Sen cykla hem fixa med familj å barn sen cykla till jobbet igen för nattmöte och cykla hem ;)

Ett jävla massa cyklande i dag.
Tränar inte på itrim idag pga utebliven sömn, minimalt med "föda" och öroninflammation... Lågt järn... Är lite "svimmig av mig"!
I morgon blir det av när jag vaknar pigg och utvilad :) och fredag söndag tänkte jag få till :)

Hoppas din dag blir bra❤



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!