2012-04-17
 06:54:39

17/4

Godmorgon dagboken :)

Vad är det för väder i dag tro?
Låt det stråla!
Hoppas alla sovit gott..
Jag sov så där men hade ju sovit så länge på dagen.

I dag ska jag till jobbet på dagen, hade bokat med min jobbarkompis att möta henne vid dagis och åka med henne!
MEN igår efter träningen ringde jag och sa att jag cyklar istället :) "vardagsmotionen"

Nu ska jag göra frukost åt killarna och laga "pulver" gröt till mig
(det låter rätt vidrigt men är nog gött;) jag försöker dra ut på det lite eftersom jag bara har 4 påsar att äta och dagarna för mig är långa.


Lowe älskling är så söt...
Räknar dagar med mig vi har ritat ett mål när det gått 3 veckor och ett när det gått 4 ..

När det gått tre går jag över från VLCD(Very Low Calori Diet 600kcal/dag) till
LCD (Low Calori Diet 800kcal/dag) sen efter 4v går jag på "varierat"
(en handflata protein, tre knytnävar grönsaker och bär om dagen och resten pulver)
Dit ska jag komma.
Vi längtar, dit att äta middag med familjen.


If you're tired of starting over, stop giving up!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!