2011-09-15
 13:44:24

Halsont & stalkers

img_9138 (MMS)

Hejsanhej! I dag strålar solen:) Jag kom nyss hem från en lång fika med Maja, man träffas allt för sällan. Tiden rusade iväg. Maja berättade en lustig sak hon har fått någon slags stalker haha Hon får ett sms när hon är ute och åker bil, Det står något som -hej du snygga fina tjej eller nått.. Det är  en man som har sett henne när hon är ute å kör i sin bil,  kollat upp hennes reg nr när han kör får hennes personuppgifter och skickar sms hur fin å snygg hon är ...  Han frågar om hon sett honom osv , hon tackar för komplimangen och slutar messa... Han fortsätter, snygging?! , blev du rädd nu? , va gör du osv ( hon tror givetvis först att nån driver me henne å svarar) haha det är ju mkt smickrande MEEEN?..... hallå!?  Lite obehagligt när man som tjej bor själv med två barn i ett hus , man vet ju inte om  Magnus 37 står utanför dörren med "suget i blicken" hehe Usch, läskigt och komiskt på samma gg. kan va ett  psykfall... (för att dömma folk direkt;) * kan ju va ett sätt att hitta sin kärlek på me hehe^^ För övrigt har jag så himla ont i halsen, jag har vaken tid och råd att vara sjuk, jobbar natt fre-lör-sön . Nu ska jag fortsätta med min kopp te i soffan.. Puss & kram ses snart


Elin linn

Haha herregud!

Krya på dig och fin blogg..


Anonym

Snygg du är älskling


Jess

Ha ha ojaa;)



Tack Elin :)



PUBLICERAT: 2011-09-15, 16:55:53 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!