2011-09-01
 10:14:35

Såpa

Åååå jag blir tokig, jag skrev nyss ett långt inlägg som försvann! Igår blev det inga naglar, det blev en fika med Christina, Smilla, Jenny och Stella istället. När jag hämtat killarna på dagis kom vi hem till ett doftande kök och åt världens godaste middag (han kan om han vill;) dom stora killarna åkte på fotbollsträning medans jag och Leon pysslade vidare hemma, Leon deckade kl 18 , helt slut liten kille ... Det är inte lätt att bli stor:) På kvällen kollade vi Robinsson, nu börjar alla såna såpor snart som jag alltid "råkar" fastna i hehe. Just nu är det Robinson men nästa v börjar idol då ligger de på topp. Nu ska jag vida lite här hemm see you soon puss/ Jess



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!