2011-09-09
 11:50:52

Öppnaöppnaögat

img_7768 (MMS)

Hej! Om jag tidigare skrivit att jag är dötrött så är jag död nu. Jag har sovit två timmar och i går blev det väl tre, det var bara för att jag skulle fixa naglarna igår som blev så fula. Nu är dom fina igen, hon hade bytt produkter från ett märke till ett annat det måste vara det som var felet. Annars hände det inte så mkt igår,natten i natt gick bra och nu sitter jag här. Jag ska hämta mina småttingar  på dagis kvart över ett för att sen ta bussen och möta Mange i Arninge, shoppa lite och åka till mamma & pappa. dom ska passa barnen under kvällen efterssom vi ska på inflyttnings fest där ute i krokarna.. Det kommer MASSA gamla bekanta som jag inte sett sen jag var 17 år...  Låt se 13år sen haha... Gammal man är;) Nä nu har jag inte tid med det här... Vi hörs framöver. NJUT AV DIN FREDAG!


Mathilda

Ni får ha det så roligt! Trevlig helg! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!