2011-09-02
 16:44:50

Mmm min iPad:)

img_5784 (MMS)

Jag är nog lite kär i den, men det är mkt irriterande att det inte funkar att blogga som man vill från den.... För blogg.se är efterblivna och inte kan skaffa en app för mobil(iPad). Dom har lovat sen i julas att i mars/april så kommer den... Är det september nu? Mkt dåligt.... I-lands problem ja vet , men gnälla lite får man på sin egen blogg... Skriva exakt vad man vill får man på sin egen blogg kom jag på;) Det ska jag tänka på i fortsättningen.. Appropå att blogga, det e jätte kul men rätt svårt med. Man ska komma ihåg att ta bilder, skriva lämpliga saker (varför ?!) i dont know Ni e sjukt tråkiga som läser bloggen och RINGER eller kommenterar till mig privat, skriv här istället;) jag vet ju inte vad ni pratar om ju... Nu ska det fixas middag, sen blir det tre nätters jobb, slut på ledigheten! Puss och kram ta vara på din fredag<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!