2011-09-05
 23:13:02

Kvällen

img_9921 (MMS)

Hejsan hej! Jag är så väldigt trött, mötet gick bra..  Eller det var som vanligt mycket som skulles ta upp,  det jag suttit å tryckt på la jag i alla fall fram och det var uppskattat, skönt Vi ska iväg med natttjejerna på spa, blev tipsade om Selma cityspa Stockholm som det eventuellt blir,  jag ska kolla upp det i morgon.. Dagspa och brunch. Det ser mysigt ut i alla fall, ligger mitt i Sthlm med utomhus pool och utsikt ut över stan högst upp på en takterass. Nu ska jag gå och lägga mig..  Jag som planerat att se "Idol" &  "Ensam mamma söker" men jag orkar inte, jag kommer bara somna innan jag startar igång det här på skärmen.                                                      Sov så gott du fina "Everybody wants happiness nobody wants pain...                                                  But you can't have a rainbow without a little rain"                                                                                  


Linda

där har jag varit...ååååå vad härligt det var


Jess

Va kul!!!

Undra omndet är skönt på hösten ;) joo måste det ju vara..



PUBLICERAT: 2011-09-07, 08:57:21 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!