2011-09-27
 18:23:29

ÄNTLIGEN

Hej hej..
När man precis har insett att fasen så trist det bivit att blogga SÅ KOM DEN... blogg.se appen tjohooo vad kul, jag hoppas den kommer funka bra.

Dessvärre är det något stort strömavbrott hos 3 så min mobil har ingen teckning...
Det skulle fungera till kvällen.

Natten som var jobbade jag, så dagen har jag spenderat in My bed med idol på iPaden , jag har missat massa program men nu är jag med igen :) jag har mina favoriter.
Igår var Robin en klar favorit, han e duktig!

Nu måste jag diska och duscha, Mange åkte med barnen till farmor & farfar ikväll.
Han ska lägga dom där sen ses vi i dörren jag jobbar i natt med sen ett extrapass på torsdag och därefter låååååångledig :) så skönt att bara fokusera på barnen (TROTS) och få in alla papper till skolan så jag vet hur jag ska fortsätta plugga, Jag längtar faktist!

PussÅkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!