2011-10-08
 17:57:06

SMS-inlägg

img_7288 (MMS)

Hej du fina! Blogg.se appen har kraschat nu SUCK! mina inlägg igår kom inte iväg så jag gav upp...  Hoppas dom fixar den fort. Jag har nyss vaknat, jobbade  i natt, var vaken hela dagen igår och jobbade med en ny tjej. Det gick bra men gissa att man var död i morse. Lowe var på hockey träning i morse sen åkte dom till landet så jag fick vila. Sötnosar (givetvis för att göra nått me:) I går träffade jag Maja och Petra , mysigt och lilla Bella Hon sjöng -in the club the club haha och hon är yngre än Leon  så söt! Det vankas bröllop för en av dom såååå kul! Datum bokat och jag är så glad för deras skull..  Enligt dessa damer ska det vara ett "riktigt" rejält bröllop hehe  själv tycker jag ju HEEELT tvärt om, ska vi gifta oss så gör vi de nån dag bara... (enligt mig) jag tänker inte stå där framme vid prästen som en gräddtårta och lova massa inför hela kyrkan , usch... Så vem vet, i morrn kan jag va gift .. <3 Nu ska jag mysa med familjen innan jobb Glöm inte att "fånga dagen" Pöss 


Påjlan

Jaaa, det vore kul! Men glöm inte att bjuda moster, jag kommer gärna i förkläde och laddern.


Jess

Hehe det blir inget bröllop moster, annars hade du stått på listan så klart.

Hoppas nån kusin eller BROR kan få arslet ur vagn å styra upp lite bröllop :)



PUBLICERAT: 2011-10-09, 00:27:23 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!