2011-10-27
 13:53:31

Man kanske ska slå till

Det skulle ju kunna vara romantiskt å billigt..
Jag och Mange hade tänkt åka iväg en helg..
Hittade detta på GROUPON nyss..

Jag fyller ju ändå TANT om en månad , funderingar går om det ska bli något kalas/bjudning/fika/fest det jag vet är att det inte blir något helgen jag fyller på för då ska jag bort (tror jag)(hoppas) Frågan är NÄR detta ska äga rum...
Ingen är ju hemma:(

Får frågan om dessa önskningar,jag önskar mig inga saker!!
Jo en cykel , men fy så trist att få i present..(men behövligt, en rejäl tantcykel med korg)

Ladies Night biljetter till nästa år
VILL JAG JU HA!!:) fast det ska jag köpa ändå första parkett

Sen vill man ju gå på spa , behandlingar av alla de slag utom massage !

SNÖ Smycken är min stora kärlek :)


Nä nu ska jag må lite mer illa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!