2011-10-05
 06:33:20

Godmorgon

Hej hej !

Idag vaknade vi tidigt igen, suck !
Jag fattar inte varför dom inte kan sova till 7 i alla fall.
Igår kändes det som klockan stod still till kl 12 vi hade sååå tråkigt!
Det är helt värdelöst att vara hemma med sjuka barn och bara sitta instängd!
Speciellt när dom är precis som vanligt pigga och fulla av bus!

Herregud jag skriver bara om dom hela tiden..
Men det är dom som tar all min tid och är "min vardag":)

I dag tar vi nog en sväng ut och får lite luft kan jag tro.

I natt tjöt vårt brandlarm , snacka om att man hinner tänka MASSOR innan man springer upp i tron om att möta en brand, men det var något fel.. byta batterier kanske .
Hemskt om det skulle börja brinna på natten...
Har du tänkt på det någon gång?
Tänkt ut en plan..
Det tror jag alla borde fundera på.

Usch jag tänker ofta fortfarande på när det började brinna i vårt kök !!
jag var själv, höggravid , fick börja släcka och ringa 112 samtidigt som jag inte fick luft, det var ingen lek.
Paniken var så nära men höll ändå lugnet, för att jag var TVUNGEN tänka på " planen";)

Nu blir det frukost
Puss & kram J

Så skönt foto ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!