2011-10-04
 10:55:11

Förmiddag

Killarna mår rätt bra, full fart här!

Till frukost blev det löskokt ägg som slank ner fint i deras onda halsar..
Vi klippte sönder kartongen sen blev det målning för hela slanten...

Lowe är ett praktexempel på Emil i lönneberga jag ska bygga en snickerboa tror jag!

2 av 5 små Förmiddags hyss:

1,Lowe ska måla, han får vattenfärger tidningar ligger på bordet...
-MÅLA BAAARA PÅ DINA SAKER NU LOWE Medans jag lägger Leon .
-Det är klart!!!
....det är mycket tyst i köket, jag anar nått skumt...
När jag kommer upp ser han så glad ut och säger..
-mamma !! Jag tvättar mina vattenfärger ...
HELA han HELA bordet , vatten och färger rinner längs bordskanten och tidningarna syns inte längre.....hrrrrmf*mamma kokar

2. Min pojk ska tvätta händerna!
Det ringer från mitt jobb å jag måste ta det..
(viskar till honom att BARA tvätta händerna torka sig och gå ut från toa)
-JAAA mamma!
När jag pratar hör jag han sjunga..
-"städastäääädadtäääda"
Anar hyss , kollar in..
Han torkar lite på toa stolen och säger.
- jag e klar nu mamma !
Jag gör tummen upp och fortsätter prata.
När jag är klar skriker han i falsett .
-MAAAAAMAAAAAA!!!!!! Det är stopp!!

Han har tryckt ner papperstvättlappar så långt ner i toan han bara packat dom på varandra kan ca 50 st! MINST!
och spolat spolat å spolat...OCH SPOLAT!

Det rinner över!

- jag städade bara lite mamma, lite stopp annars blev det fint va!??
-....mm....LOOOOOOWWEEE förgrymmade onge!!!







Anonym

Haha underbart;)

Dom blir nog friska fort !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!