2011-11-10
 20:54:17

Ojdå

Hejsan .
Det var länge sen jag skrev nu.
Eller ja några dagar i alla fall, jag har inte haft något att skriva och har inte det nu heller.

Idag har jag varit i stan och kollat runt... Bra länge sen jag var inne , träffade Karin på fm och Annika på em :)
Jag köpte ett par skor och en liten "fars dag" present från mina barn till
deras far.
Jag vill ha tjocka bubbliga ljusstakar till tjocka ljus, såg så fina på Lagerhouse skulle passa på min svarta tvbänk.

Nu blir det Robinson :) i morgon sänder dom Hellenius hörna som vi var och kollade på!
Hoppas vi INTE syns i tv, eller jag i alla fall hehe..

Pöss


Fina

Jag tycker att din blogg är så söt ,

du behöver väl inte skriva om något speciellt !

Det är väl bara "En glimt ur din vardag" och vad gör man i sin vardag haha inte mkt.



Fina stakar:)


Jess

Du har så rätt:)

Tack söta <3



Kraam



PUBLICERAT: 2011-11-11, 07:21:39 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!