2011-11-23
 03:54:17

Nattuggla

Hej å hå mitt i natten.
Dagen blev ju inte riktigt som jag beställt hehe.
Jag var totalt slut och sov från 8-15 och då var det bara att hoppa i kläder och hämta barn.
Men jag behövde den sömnen mer än något .
Äntligen är snart sista natten avklarad och jag ska få njuta av min ledighet och 30-års dagen.

Sen på söndag är det 1a advent.
Tiden går så fort och inte en flinga snö än. Vi ska till kusinen på 1a advents fika då, det har blivit en tradition med släkten i sthlms området, myyyys!.
Jag vill ha snö och fint väder..
Underbart fint å rent, ingen tö eller regn.

Nä nu ska jag jobba vidare kafferepet är slut.

Jag ligger inne med rejäla påsar haha

Puss


Jennie

Inte konstigt om du är lite "blå" ha ha jag hade varit död!

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!