2011-05-31
 09:56:38

Redan Tisdag

I morse fick jag och Leon sovmorgon till halv åtta , vilket lyx, det var nog ungefär samma igår... Man ser en otrolig skillnad på Leon när han är själv , han snackar massor , visar, busar OCH HÄRMAR Lowe ♥kärlek♥

Vi saknar storebror sååå mycket! Han har det bra, ringde i Söndags kväll.. ♥ När han kommer hem sen ska han inte få åka bort på flera månader utan vi ska ha en mysig sommar ihop alla fyra hehe. Så, vad händer i dag då?

Inget planerat faktist, jag ska bada lillskit tills han blir "blå".. HAN ÄLSKAR ATT BADA, så i dag ska han få bada tills han tröttnar...

 
så sjukt tråkiga inlägg måste jag säga, men jag har inget bättre att komma med ;)  
Puss Jess 

 


Anonym

Jag tycker din blogg är jätte söt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!