2011-05-26
 16:37:00

I dag har jag stekt plättar hela eftermidd...

img_5047 (MMS)

I dag har jag stekt plättar hela eftermiddagen det händer högst en gg om året så det var väl okej ...  Ingen hitt på min lista alla fall! Mange å barnen gillade det.


Britt-Inger

Påminner mej om min barndom med plättar - är det ett gammalt järn du har?

Jag tycker pannkaka o plättar är efterrätt, passar mycket bra till det men om jag är hungrig vill jag ha "riktig mat" - kramen


Jess

Håller helt klart med dig... Leon med såg det ut som hehe

Efterätt är vad det är vi hade tänkt soppa innan men jag var stressad å glömde.. Kött åt folket ;)

Ja plättjätnet har jag fått efter farmor :)



PUBLICERAT: 2011-05-27, 06:23:51 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/
Britt-Inger

Jomenvisst är pankis mat. Du ska se när Zebastian o Zéline är här - har hänt att de har ätit 7 pankisar var på en gång - jag gör alltid pannkaka när de är här - man blir glad när det är något de verkligen tycker om - kramen


påjlan





Benkas älsklingsmat, skulle kunna äta denna rätt flera gånger i veckan.Brrrrrrrrrrr inget för mig,någon enstaka gång är det gott. Men inte varje torsdag!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!