2011-05-13
 20:38:25

Fredag!

Dagarna går så fort jag vet inte var dom tar vägen och jag tänker hela tiden på att jag ska blogga men nått kommer i vägen varje gång. I dag kom Kusin Andreas från norrland på besök med familj, kul att dom kom förbi och umgicks lite så att barnen fick träffas ! Det blir oftast bara en gg/vecka om året.. På tok för lite! I morgon ska vi till bror och Katta på middag "kusinträff" det ska bli kul, synd att inte alla kusiner kunde komma. Söndagen består av en kväll med jobb och även måndag, tisdag, onsdag natt.... Det blir en tuff veckostart! Nästa vecka ska jag även försöka kontakta en läkare.. Jag har stora problem med min opererade magsäck (som varat på tok fgör länge) :( Nu blir det lite fredagsmys PÖSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!