2011-03-29
 20:51:15

Dagen på dagen


I dag har Lowe varit på dagis hela dagen och i morgon med, så Leon slipper fara upp å ner hit å dit i vagnen med feber och koppor...Leon har sovit massor och varit pigg när han har varit vaken skönt! Han har dessutom blivit en helt annan kille efter att vi börjat med mjölkproteinfri mat så skönt att vi fått bekräftat vad "felet" var med hans onda mage. Efter middagen tog jag en tur ut i det soliga vädret som tittade fram efter en snöblåsig dag och så blev det en liten "eftermiddags fika" med "svägerskan" GUUUUUUUUUUUUD SÅÅÅ TREVLIGT ;);)awwww... Jag längtar efter mitt "blingbling" skal som är på rymmen på Kungsholmen hos Annika annars händer inte så mycket i min "Vattkoppsisoleradevärld" för tillfället. Jag längtar till den 8e då fyller Mange år och vi åker i väg på en helgtripp med tvånätter på hotel , bara lugn och ro.. inga barn och inga måsten... det BEHÖVER vi... ska bli kanon. Nu ska jag kolla på Sofias Änglar på datorn sen bums i säng och ladda inför en dag med utbildning på jobbet i morgon.. Snälla farmor som alltid ställer upp ska passa Leon här hemma under tiden <3 TJINGTJING NATTINATT MIN SKATT


Annika

Sorry tjejen skickar den imorn...

varit kaos, hänt massa :(

men olvar o lägga den på lådan imorn



kram


Jess

Det är lugnt gumz! Jag vet att det e tufft skit i de... Ring när du vill OK! kraaaaaaam



PUBLICERAT: 2011-03-31, 09:51:00 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!