2011-03-20
 06:32:48

Söndag

Godmorgon ! Åh vad jag mådde dåligt igår haha det är bra ovärt att bara bakis och slösa bort en hel lördag på det... Tur att jag inte festar så mycket längre daåraaa. När man dessutom ska vara en pigg och glad mamma som ska fixa å köra på som vanligt :) men jag hade det jätte roligt i fredags trots min höööga ålder, Mathilda fyllde ju 19 ;) men 10 år var som bortblåsta och kul med lite student stack <3 Tack Mathilda ! I dag hade vi sovmorgon till kl 06 underbart hehe . Jag känner mig i alla fall utvilad , nu ska vi äta mysig frukost alla fyra sen blir det handla present, lunch, till Mathilda på "släkt fika", jobba 15-21:) puss på dig ALL KÄRLEK<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!