2011-03-14
 05:35:12

Sådär jaaa !

Snart är hästpasset slut och jag har sån tur att jag jobbat med svägerskan ;) så det blir till att åka bil hem ! Känns skönt att ha jobbat in 27 timmars helg ob utan att ha jobbat , då menar jag givetvis att jag jobbat på jobbet men för barnen så har jag inte jobbat för det har dom knappt märkt av efterssom dom sover ;) Ha en bra måndag och ta hand om dig!


Magnus

Älskling du har varigt så duktig som har jobbat så länge. Hem och sov nu. Puss


Jess

Jaaa , någon timme blir de allt !

Deckar sju i kväll om inte annat..,,,, pussen



PUBLICERAT: 2011-03-14, 07:16:13 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!