2011-03-10
 12:50:16

O V E

Hej Bloggen, i dag har tiden rusat iväg som varje Torsdag då Lowe slutar redan kl ett! Asså jag skämtar inte men har ni sett SOLSIDAN?? om ni har sett solsidan så vet ni vem OVE är!! mmmmH Min granne är preciiiiis lika dan och ser lika dan ut och nu börjar det tamefan gå över styr!  Hon JAGAR MIG va fan jag än går.... hon är över allt på gården, utanför fönstret "i rabatten", på dagis, ringer, plingar på , messar (JA! hon har mitt nr för barnen  leker) Men stå och knacka på fönstret och vänta utanför till man går ut e inte normalt, dessutom sätta sina barn på samma , landhockey, hockey, fotboll... Hon e jätte snäll men i morse stod hon å vänta till vi skulle gå , utanför i en kvart tills jag var tvungen att gå... gick hela vägen till dagis lämnade sin unge , gick sedan in PÅ LOWES avdelning å häääänger över oss i tio min utan att ha där och göra, dessutom att sedan inte gå fast jag går iväg för att prata med Lowes fröken... När jag sen "rymmer" med en annan mamma springer hon ut och tror vi ska gå hem igen hahahahahaha detta e ju patetiskt! SKAFFA DIG ETT LIIIIIIIIIIV!! Dessutom så om man möts ute så står hon kvar och fösöker prata sig fast om diverse familjeproblem och om hennes tandläkarbesök.,.. snart "smäller" de hahah eller jag får utbrott!


LIll kusin

Men ALLA vill väll ha en granne som Ove som är generös och omtänksam =) hahaha


Jess

Hahaha Mmm



Men de sjuka e att jag INTE skämtar...



PUBLICERAT: 2011-03-11, 16:50:51 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!