2011-03-23
 19:02:13

Lingon i världen

Jag måste gå och se den, Någon som har sett den?        Jag tror i alla falla att den är söt, såg trailern nyss å jag älskar upplägget och handlingen... Alla är lika mycket värda och tillsammans med andra blir man stark awww ♥ 


 Idag har Lowe varit på dagis, jag och Leon tog en promenad i solen sen sov han i vagnen en timme och jag bara njööt av lugnet och att vara själv i nån minut efter dessa intensiva veckor. På eftermiddagen träffade vi barnens kusin Kevin och spanade på hans tuffa Cyckel ;) Lowe är så impad av K det är forfarande hans stora förebild/idol hehe allt han gör ska Lowe oxå göra... :)   NUSÅ  ska jag ta en kvällspromenad hade jag tänkt, apropå promenad så har Leon fått ett par skor som han är så stolt över och knatar runt med , nu är det bara dax för våren att ta riktig fart så vi slipper vinterkläder , vantar, filtar ,åkpåsar och liknande en tid framöver, Puss på dej


Malin

Min mamma o pappa såg den och tyckte den var jätte bra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!