2011-03-14
 19:19:17

Blin bling

  Jaa jag vet, lite fjantigt ! Men nu är det dax för min "bästa vän" att få lite bling bling , se så fint det är, Rosa, vitt eller svart dom två översta tycker jag är finast. Jag ska kolla på Tradera och se vad jag hittar och om jag kan hitta nått.. Annars får jag be min kära♥ Personal shopper Annika om hjälp hehe (BLINK;) hon är bra på att hitta fynd hon. Snart ska jag se "En unge i minuten" på nätet som visas Måndagar kl 21 på 4an , jag missade förra veckan och antar att tårarna kommer spruta :) . Lowe mår INTE bra 40graders feber , EXTREMT mycket koppor och MASSOR i munnen, det är en VIDRIG JÄVLA SJUKDOM fy fan, bilden nedan är lindrig mot hur han ser ut i dag... min lilla älskling åh jag började nästan gråta när jag såg honom i dag , att han inte kan prata eller svälja med sin mun och han äter inget heller... lite lite glass.. åh hjärtat mitt <3 Nu ska jag krama honom och se allt jag missat bla. En unge i minuten, Solsidan och Bigbrother hehe... Mange kollar hockeyn så det är bara att dra på lurarna... PussPåRe♥


Jennifer

De ska va bling Jess ;)


Annika

Heheheh jag tackar för hinten <3

finns faktiskt på tradera, tänkte nästan köpa ett åt dig, men viste inte riktigt villken färg du gillar ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!