2011-03-17
 09:33:53

Är dom inte för SÖTA dessa små skönheter?

  Dom är så söta att man bara kan titta på dom... små mini mini uderbart GULLIGA Cup cakes . Med alla dessa sötnosar får jag passa på att GRATTA MATHILDA på födelsedagen :) i morrn ska hon firas och vi ska dit på kvällen . Nu ska jag sätta mina små bråkstakar i barnarbete hehe dom slåss och brottas i dag så det viner runt öronen...                                                                I dag eller i morgon borde mitt "fjantiga" blinbling skal dyka ner i brevlådan , spännande.. Jag såg förövrigt att dom hade sandsopat hela vägen hem igår UNDERBART snart är det vår... :) PUSS&KRAMEN/Jess


jenny

Ja visst är dom söta!! jag samlar men vet inte riktigt varför , kan inte låta bli :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!