2011-06-04
 14:19:02

Sill Å så!

Hejsan! jag är helt borta vad det gäller dagarna den här veckan , det blir fel när det är helgdag mitt i veckan... igår trodde jag att det var Måndag nämligen ,så i dag sitter en Lördag finfint! Dock är vi lite besvikna på att han som skulle köpa båten inte dök upp. Det är vår otur i ett nötskal så varför vara förvånad, fast har man bokat dag och tid kan jag tycka att man ringer ,smsar , drar iväg ett mail och säger att man inte är intresserad eller svarar på vårat samtal... Ja ja idiot! Vi får vara glada för det underbara vädret, det är så varmt och skönt och det gör inget att det blåser. 

Mange håller på och lagar våra cyklar (punka) så vi kan ta oss en cykel tur senare i em/kväll åååh så mysigt..♥ ... i natt åker Lowe hem från Turkiet , så efter att  jag jobbat (7-14) åker vi och hämtar honom LÄNGTRA SÅÅÅ♥

(Gissa vad ? Jag längtar så efter sill...?! jag har inte ätit sill i hela mitt liv , jag har heller aldrig varit nått fan av potatis, Gissa om jag fångar vuxenpoäng när jag längtar efter nästa sill lunch hahaha.. Det kan bero på att jag har jobbat varje söndag kväll ett tag nu och sill är en "hitt" bland tanterna och farbröderna där och det har oftast varit på mina pass just då jag jobbat.. först rynkade jag på näsan å gnällde men nu längtar jag ...  I dag är silltarmen på gång - Älskling blir det sill till Lördagsmiddag? Njaaa skulle inte tro det, jag får hoppas på i morrn ;) PuSs&kRam/Sillen

 


Kattis

Välkommen i sillgänget haha

Jag älskar sill så gott !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!