2011-06-07
 19:05:16

Några dagar

 

Hej hej bloggen! jag blir tokig på att jag inte kan lägga in mobilblogg inlägg... jag sitter ju aldrig vid datorn längre... I söndags var vi hos mamma och pappa och hämtade Lowe i alla fall, så mysigt att ha han hemma... Vi åt middag där med mamma , pappa,  Johan och Katta . Lowe hade fått en bubbelmaskin i Turkiet... ENORMA bubblor. Vi åkte hem på kvällen , hemma vid klockan tio började det brinna hos grannarna brandbilar, ambulanser och poliser stod utanför balkongen, usch det är läskigt när det är lägenheter som brinner.... det kan sprida sig så fort. Nu var det en gubbe som somnat med en cigg i sängen , som klarade sig ... men ändå, sängen och halva rummet brann upp. (Paparazzi bilderna är mer tagna för Lowes skull, han är lite impad av poliser å brandbilar just nu ;)

 Igår den 6 Juni var vi på Domarudden och hade det mysigt, det var dans och musik, ponny ridning (Lowes häst sprang FOORT), fiskdamm, lek , det bjöds på glass och Lowe och Leon badade (första gången Leon badade ute i sitt liv.. MYS! För övrigt så jobbade jag natten till i dag och ska snart iväg och jobba natten som kommer sen är jag ledig med mina älsklingar tills på söndag em/kväll... Ta hand om dig och var rädda om varandra PUSS



 

 


Britt-Inger

Oj, såna stora fina bubblor - undrar om de har bubbelmaskiner i Sverige?

Gulliga kort på gulliga pojkarna - vad brun Lowe har blivit - kramen


Jess

Jo bubbelmaskiner det har dom nog här med kolla leksaksaffärerna eller googla jag hitta massa :) kramar



PUBLICERAT: 2011-06-08, 08:19:06 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/
Anonym

Jösses vilka bubblor ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!