2011-06-16
 07:42:23

SoCkErSöTT

 

Hittade dessa så sjukt söta på en sida som nån har knopprat i hop förhand. Jag skulle inte passa att bära dom, men dom e så sjukt söta att jag vill ha allihopa å titta på. Varför inte beställa en present till nån liten tjej/ungdom eller ha ett sommarsmycke själv en solig dag klicka HÄR och kolla hemsidan i alla fall och se så sött. Godmorgon, filmen var bra igår.. eller ja helt okej svensk/drama inget jag föredrar när jag väljer film men helt klart sevärd. Så vad händer i dag då Lowe har sommarfest på dagis vi ska dit och titta när dom sjunger och så ska vi ha med oss egen picknickkorg så det blir till att gå och köpa nått sen och fröknarna ska väl få nån liten blomma.. man kan hoppas att solen tittar fram så att hmöret blir på topp med. Nu ska jag stoppa mina gangsters innan dom river hela lägenheten . ses sen PUSS&KRAM /Jess♥

 

 


Lisa

Åh så söta jag vill bara äta upp dom allihopa :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!