2011-06-14
 14:25:23

Energi= +-0

Jobbat i natt och tänkte skriva ett långt inlägg men orkar inte....

skriver ändå inget vettigt!..

Går och hämtar mina barn i stället hoppas dom e glada barn , fy e less på sura bitterf•ttor på jobbet som inte tror på det man säger utan hånler istället ,idag fick jag bevisa att det jag säger är sanning och att jag sköter mitt jobb när jag är där och inte bär någon skuld på mina axlar.

Det är inget som har hänt just mig nu men att få ett hånleende är lika med = jag tror dej ej!



Britt-Inger

För djävligt med såna bittra människor som är så enkelspåriga och förstör för andra - inte kul - hoppas det blir bättre. - kramen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!