2011-01-06
 07:42:22

Tuppen!

Hej hej , jag och Leon är uppe med tuppen i dag, för att sedan somna om en timma! Mange sover, det ska väl bli snö nu så han vet inte hur han får jobba . På Lördag jobbar jag natt igen, ska bli kul att träffa nattgänget. Det låter ju inte riktigt klokt att vilja jobba en Lördag natt haha, men det spelar ingen roll nu har det varit så mycket helger att jag bara vill komma in i jobbet igen (så mycket nytt) och i rutiner, jag funkar inte alls utan rutiner... Som ett barn måste jag ha ätasovklocka för att lyckas och nå mina mål tror jag (ja inte riktigt men snudd på) . Igår var Lowe hos mamma och pappa och såg på Bamse teatern ,han tyckte den var så bra (han e frisk). Jag och Leon tog en lång lång sovmorgon till NIO (kors i taket) väldigt skönt och Leon är ÄNTLIGEN frisk.. en vecka kan man säga att han varit dålig. Vi var till centrum en sväng och tog en fika med Leons gudmor;) sen kom Mange som slutat tidigare och jobbat halvdag, vi handlade lite och lagade middag, det blev Hemmagjorda biffar som vi åt med massa grönsaker och hamburgebröd . Vi förlängde våra mobil abonnemang och beställde varsin iPhone igår med, som jag längtat efter denna pryl väntat och väntat på att mitt abonnemang ska gå ut så jag kan få förlänga och plocka ut en. Nu ska det bloggas på mobilen;) fast min kommer inte förrän om 4veckor, Mange får sin på måndag så då ska jag försöka visa honom hur pekskärm funkar :P . För övrigt blir jag tokig på att ENTER knappen inte fukar på vår dator nu !!! JAG VILL KUNNA BYTA RAD , jag hatar när all text är packad. Nu ska vi vila lite , kl är bara kvart i åtta en timme kan vi nog få oss alla fall idag när det är helg :) Kram på er där ute / Jess



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!