2011-01-16
 17:51:01

Slänger in en liten

HALLÅ! jag lever , haha igår sov jag två timmar på hela dagen och varit uppe hela natten och lördag natt med så i dag på dagen har jag sovit som en klubbad "välj själv" :) sovit har jag i alla fall... Nu är det bara en natt kvar , det har varit jätte kul att jobba igen inte riktigt jobbigt och kämpigt utan bara kul. Jobbar med bra tjejer som e lättsamma och det gör MASSOR (inga surtanter inte :P) Dessutom vet jag ju att jag valt det själv och fortfarande e mamma ledig ... Jag har dock ett problem i dag JAG MISSAR SOLSIDAN buhuuuubuhuu :( går nämligen 20.00 , kan kolla datorn sen. Nu ska jag fixa lite här hemma och bälja i mig vatten, jag får vätskebrist när jag jobbar natt haha dricker inget på natten förutom kaffe och sover på dagen (dricker inget ) å så natt igen... SKÄRPNING. Hoppas din helg varit bra och att veckan blir ännu bättre puss å kram Jess



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!