2011-01-26
 13:42:06

Rubrik!

                                                                                                 Hejsan solen skiner å fåglarna kvittrar ååh vad glad man blir av solen. Leon ligger ute i vagnen och sover . Vi har varit ute och gått en sväng efter att ha shoppat REA idag å igår.. Man gillar av nån konstig anledning REA PÅ REAN ;) ! Just nu borde jag sova medans Leon sover men det har man ju inte tid med , skart ska Lowe hämtas sen mellis packa väska å laga middag. Jag ska jobba i natt... ser väl inte riktigt fram emot passet :S idag pga vissa saker...  Efter middagen ska jag vila lite tänkte jag , Mange och barnen åker till Farmor & farfar och lägger barnen där så slipper dom gå upp halv 6 i morgonbitti.  I helgen ska vi till Bror å grilla gud va mysigt.. jag ÄSKAR vintern men saknar sommaren å grillningen med :) Om jag bodde i hus skulle jag nog grilla året om , varför ställa bort den på vintern ?!?! MER GRILL ÅT FOLKET !!!!!!! :) Näääääää nu ska jag ta å släpa iväg lillskrutt å hämta storskrutt, och se vad den gossen e på för humör i dag :) Leon går massor nu  och spelar bandy med sina små bandyklubbor hehe såå söt, han härmar storebror och drar iväg några slagskott i hallen tittsom tätt  LOVELY♥♥♥


Erica

Haha, vi ska lite grilla! Du är ju bäst på att släcka elden annars, i alla fall för 25 år sen typ!



PUBLICERAT: 2011-01-26, 21:07:37 | URL: http://www.metrobloggen.se/habibti
Britt-Inger

Det är enormt gott att grilla på vintern! Dä bärre ryk från mun när man käka körven å kötte.

När vi bodde i Rågsved hade vi en stor parklek för barn, föräldrar, dagmammor etc. Där grillade vi korv året om.

Kramen från Britt-Inger


Tezzi

REA på REAN is the shit!! :D



PUBLICERAT: 2011-01-27, 13:55:18 | URL: http://mammathezz.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!