2011-01-11
 18:00:41

Någon har en söt liten...

                                                                                              Hihiiiii å det e fanimej inte jag men jag e sååååååå glad!


Påjlan

Å va kul! Alltid roligt med bullar i ugnen. Kollade direkt i min glaskula.






jess

haha ja jätte roligt ,vad såg du då moster ?! berätta :P



PUBLICERAT: 2011-01-12, 12:42:02 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/
Påjla

Jag såg faktiskt en rondell av något slag, en väg uppför en backe, känns som bagaren är från söder. Det var vad jag såg. Och även om det var en lite otydlig bild kändes det bekant. Det andra var en massa barn.

sladdar kablar och ljus, en konstig blandning, men så

var det, när jag gjorde min Reikination." Jag är kanske inte från denna planet". Vem vet vem det är som spökar på Älgön om sommaren.


jess

haha TOK!



PUBLICERAT: 2011-01-13, 20:14:07 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!